De korenclan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De korenclan


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 |F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie|

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
CoruDefPkTle

CoruDefPkTle


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-11-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : RuneScape

|F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie| Empty
BerichtOnderwerp: |F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie|   |F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie| Icon_minitimeza dec 05, 2009 12:57 pm

Hoi ik verveelde me dus ik dacht bij mezelf laat ik eens een skill guide gaan bekijken, maar tot mijn grootste schrik zag ik dat er nog geen skill guides waren.
Toen dacht ik, waarom maakt niemand er 1? Toen kwam ik op het idee om er zelf 1 te maken!
en omdat Range een best vervelende skill is als je niet weet hoe je het een beetje snel moet trainen.
Ik ga nu mijn verhaal vertellen hoe ik aan Range begonnen ben (als je er geen zin in heb sla je het over).

1. Verhaal van mij.
2. Van 1 tot 99
3. Tips
4. Slot


1. Verhaal van mij.
Mijn verhaal begint bij mijn vriend Geeltje23 hij had zijn Range 50 ik vroeg. Hoe doe je dat?Hij zei dat het niet zo moelijk was.
Later (toen was ik nog P2P) kreeg ik een Clue scroll, ik moest als 1 van de items een green dragon hide chaps aan doen maar ik ahd geen 40 Range.
Toen begon ik te trainen en te trainen eerst bij Ogres daarna was ik weer F2P en ging ik bij de Hobgoblins trainen daarna waren de Lezzerdemons aan de beurt en toen was me Range 40.
Toen ik weer member was trainde ik me Range langer bij Ogres in het Combat Training Camp met Bronze Knifes en nu is me Range level 61 ik ben er heel blij mee want ik kan nu RuneCrossbow in de Member world en kan Red Dragonhide dragen.

Dit was mijn verhaal.


2. Van 1 tot 99

1 tot 20

Je traint je Range van 1 tot 20 bij de Cows naast de Crafting guild.
|F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie| 2gsj2qb

20 tot 40

Je traint je Range bij Hobgoblins gewoon naast ze staan niet vanaf die Cows ga met veeel bronze arrows daarheen pak geen arrows op (als je het wil mag het wel hoowr).
Het gaat hier best snel.
|F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie| 24yd3z8


40 tot 60
Van 40 tot 60 Range trainen we bij Moss Giants zie hier de weg.
Gebruik hierbij Iron of Steel arrows.

|F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie| 2u6074l
|F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie| 2ut55ic

60 tot 99
Vanaf level 60 Range gaan we bij Lezzer demons we gaan dit doen tot 99!
Er zijn Save spots dus wees maar niet bang het is soms alleen een beetje druk.
Zei de weg hieronder.


|F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie| 2zdotps
|F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie| 2qd9zpe
|F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie| 35hejoz

3. Tips
Tip 1. Gebruik Safespots
Tip 2. Gebruik Bronze arrows en p[ak ze niet op dit heet Power Trainen.
Tip 3. Stuur mij Tips
Tip 4.-
Tip 5.-

4. Slot

Ik vond het heel leuk om te maken ik ben er ongeveer 3 dagen mee bezig geweest zelf heb ik 61 Range ik hoop dat het jullie helpt.
Rate or Hate 1/10
Zet Tips/Vragen bij je Reactie.

CoruDefPkTle Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://korenclan.moonfruit.com
steelfire58




Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 28-11-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : merelbeke

|F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie| Empty
BerichtOnderwerp: Re: |F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie|   |F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie| Icon_minitimema dec 07, 2009 6:16 pm

ik ben ook begonnen met range omdat ik voor een clue scroll 40 range nodig had (green d'hide body). een tip in p2p. als je 55 range hebt en echt snel omhoog wilt gaan , koop dan een inv prayer potions , haal al het sacred armour en zet het naar range , koop 800 red chins ofzo en ga naar de mummys in de chaos tunnel. je haalt hier met gemak 200 xp per chin! Je hebt ook een kans als je desert treasure heb gedaan , dat ze een ancient staff droppe (800k). Dit verdient niet helemaal terug maar iets is toch iets. Men zegt dat het maar 10000 chins vergt om 99 range te worden. Dit kan niet uitgerekent worden natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
rsftp

rsftp


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 15-11-09

|F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie| Empty
BerichtOnderwerp: Re: |F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie|   |F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie| Icon_minitimema dec 07, 2009 6:47 pm

leuk dat je een guid maakt.
waarom zet je hem niet op korenclan.moonfruit.com?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsftp.tk
CoruDefPkTle

CoruDefPkTle


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 28-11-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : RuneScape

|F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie| Empty
BerichtOnderwerp: Guide   |F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie| Icon_minitimedo dec 10, 2009 2:47 pm

Hier hoort het te staan niet op de site daarom is hier topic


Laatst aangepast door hagemar op do dec 17, 2009 9:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Veel spelfouten)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://korenclan.moonfruit.com
Gesponsorde inhoud





|F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie| Empty
BerichtOnderwerp: Re: |F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie|   |F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie| Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
|F2P|Range|Guide|1 tot 99|Mijn Range|61|Tips|Vragen|Zet|Reactie|
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vragen over de clan en het forum
» f2p smithing guide

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De korenclan :: Guides-
Ga naar: